ongelofelijk

Dat vind ik er ook van, allemaal Jackske z'n schuld!!En Caroline wil Jack zien, tja ..., beestje moet maar zo schattig niet zijn!!
(Zal Karen vragen voor aan den "entrée", milde schenking aan DFA is ook nodig!!)
Tja, dat hangt er maar net vanaf hoe graag ze de puppies willen zien, hé ...Ach, 2 euro per dag, en 3 euro voor een combiticket![]()
Tenzij uw entreeprijs natuurlijk hoger ligt dan die van een speelnamiddag...
Hihi, dat zal wel jaawel, het was gisteren inderdaad een super tof babybezoekje...![]()
LOL
Caroline kwam dus vandaag opnieuw kijken naar haar knap ventje "Jack Sparrow" maar ik vrees dat het meisje, zelfs zonder inkom te moeten betalen, volgende zaterdag niet meer gaat mogen komen van hare Gunther of van haar mama!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Captain"
Libby meid, je gaat je werk hebben!!!
Chance dat er nog andere dagen zijn he.Caroline kwam dus vandaag opnieuw kijken naar haar knap ventje "Jack Sparrow" maar ik vrees dat het meisje, zelfs zonder inkom te moeten betalen, volgende zaterdag niet meer gaat mogen komen van hare Gunther of van haar mama!!!![]()
Pffft, ik zal het maar bij drie fretten laten, anders mag ik binnenkort nie meer binnen thuis.en de volgende... Davy en Jones...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten